Poradnik Klienta:
Informacje:
PROGRAM DOBRY START
INFORMACJA
RZĄDOWY PROGRAM „DOBRY START”
Świadczenie dobry start stanowi rządowe wsparcie dla rodzin z dziećmi w ponoszeniu wydatków związanych z rozpoczęciem roku szkolnego i przysługuje:
Świadczenie dobry start przysługuje do ukończenia:
Świadczenie dobry start przysługuje także w przypadku:
Świadczenie dobry start nie przysługuje:
Ustalenie prawa do świadczenia dobry start oraz wypłata przysługującego świadczenia następuje w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia złożenia wniosku wraz z dokumentami, przy czym w przypadku wniosków o ustalenie prawa do świadczenia dobry start złożonych wraz z dokumentami w sierpniu ustalenie prawa do świadczenia dobry start oraz wypłata przysługującego świadczenia następuje nie później niż do dnia 30 września.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie pod numerem tel. 87 643 20 71, pok. nr 9.
Więcej informacji można także uzyskać na stronie internetowej: www.mpips.gov.pl/Dobry Start
Druk wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start dostępny jest w siedzibie tut. jednostki (pokój nr 9) .
PLIKI DO POBRANIA:
Ważne Linki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie
ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów
tel.: 87 643 20 71, 508 547 681,
fax: 87 643 20 71
e-mail: pcpr@st.augustow.wrotapodlasia.pl
Kontakt:
Nasza strona w: